Keep it going

Ojojoj, var fem dagar sen jag bloggade nu. Har helt glömt bort det faktiskt.

Hade ett helt okej nyår med en hel del av mina fina vänner. Vi åt sushi, pratade och hade riktigt lugnt och mysigt innan det drog igång. Det blev tillslut en riktig fest och jag hade sjukt kul men tyvärr blev det lite väl många personer och mycket försvann så hon som höll i det valde att be alla gå men som tur är så är ju den någon min bästa kompis så jag och Lars stannade där och hade fortsatt trevligt hela kvällen. En resorb innan kvällens slut och ingen bakfylla för någon av oss.

Känns helt underbart att vara igång igen med Gavina men det är ju så att det aldrig ska vara helt bra för mig har jag märkt för när jag var hos sjukgymnasten igår för att kolla upp ryggen och knät så upptäckte han att en av mina kotor i nacken har blivit inflammerad så nu måste jag lära mig att hålla ner hakan lite och det är väl inte det lättaste när man hoppar med en häst? På vägen ner ska man ju förbereda sig för att komma tillbaka i sadeln och få tillbaka hästen samt planera sin väg vidare efter hindret och då bör man ju kolla upp men det känns lite svårt om man ska hålla huvudet neråt. Tror helt ärligt att det är lika bra att bara skita i allt det här och leva livet med lite smärta, jag har ju klarat av det i drygt sju år.

Idag har jag varit och köpt en present till Theo som fyller hela ett år imorgon. Helt sjukt hur fort tiden går alltså, sen har jag pluggat lite matte till provet efter lovet och till sist har jag lagat mat åt mig och Lars samt diskat så nu blir det att bara ta det lugnt.

Ska försöka hinna med att blogga imorgon med men ska plugga på morgonen sen klockan 15 ska jag vara hemma i Boden och fira Theo och sen efter det plugga, plugga, och plugga. Förbannat kul lov!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0