We found love

Godkväll alla godingar.

Jag sitter just nu och kollar på lite snygga skor som jag funderar på att införskaffa. Det finns en hel del som faller mig i smaken faktiskt. Är extra kär i ett par med nitar just nu men kommer säkert hitta andra som jag också vill ha minst lika mycket.

Kul att se att jag får fler och fler läsare faktiskt. Försöker hålla er så uppdaterade som möjligt men problemet är ju fortfarande att vi inte lyckats få tummen ur röven  och fixa datorn så när jag uppdaterar är det antingen när jag är i Luleå eller när jag är i skolan. Tycker ändå att jag sköter det ganska bra.





Nå, vad tycks om dessa skönheter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0