Manhem Camping

Hej på er.
 
Har varit hemma i Luleå nu i ca 30 minuter. Vi har haft det otoligt mysigt i Piteå men vädret har varit lite sisådär men det gör ingenting. Det har varit mulet men ca 23-25 grader varmt. Idag så har vi varit på stan och handlat lite till så jag har sammanlagt köpt två par skor, ett par Björn Borg och ett par snygga lack pumps. Jag har köpt ett par stuprörs jeans och ett par pösiga. Två linnen och två par ringar. Sen har jag köpt en present till mamma och en till pappa men det är fortfarande hemligt vad det är för någonting eftersom att dom inte fått dom än. Måste tipsa om det otroligt trevliga campingen vi hamnade på. Vi for ju till Piteå havsbad men just denna helg hade dom 25 års gräns pga dragraceing så vi for till en caming som heter Manhem. 170 kr per natt för tält istället för 260 som havsbadet skulle ha. Vi var nog dom yngsta där och dom enda med tält men alla var så otroligt trevliga mot varandra. Nu så ska Lars snart och träna och jag ska börja diska och sen göra lite middag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0