Beloved sommer

Har haft ganska mycket för mig idag faktiskt. Först hade vi morgon jouren på stallet och efter det så red jag och mamma ett gemensamt pass nere på klubben. Efter vi ridit klart så for vi till Luleå och kollade på ponny tävlingen som var, många Boden ryttare placerade. WoopWoop!
Klockan 15 for vi hem igen och då blev det att göra sig iordning innan vi for till stan och åt en mysig middag på Far east och sen vidare till Bränna och ta en kaffe. Riktigt trevlig dag! 
Imorgon ska jag försöka ta mig in till stan och köpa nya byxor eftersom att dom flesta har blekts eller gått sönder.



Saknar inte ni också sommaren?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du skulle ju till pagla med familjen! ;-)

annars hade jag frågat :-)

2012-03-04 @ 00:39:51
URL: http://elinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0