Keep counting

Hej på er mina söta. Har nyss kommit hem från en lule hockey match med älsklingen. Hade riktigt mysigt! Vet ni vad det är för dag idag? Min och Lars 6 månaders dag. Har insett nu att det är mindre än 6 månader kvar tills jag fyller 18 vilket innebär att det ännu mindre tills det är sommarlov och ytterligare mindre tid tills sommaren är här. Gah, längtar!!
Fick ett mobilskydd av Lars som ser ut som ett gammeldags kasettband och han fick en CK free deo. Nu ska jag ta mig en lill lördags drink med Lars sen sova. Börjar klockan 12:10 imorgon, skönt!



Kan ni gissa vart jag är på bilden? ;)

Anmäl er nu till veckans blogg som jag avgör nästa vecka. Kommentera bara "jag är med" i valfritt inlägg och du har chansen att bli länkad på min blogg under en veckas tid.


Kommentarer
Postat av: Emelie- Modell och kläddesigner med tre egna företag

tack Tjejen <3



Vad tycker du om photoshooten jag precis fick lite bilder från?

2012-03-15 @ 11:03:54
URL: http://emeliechristinarengart.blogg.se/
Postat av: Sabina

Plutten till höger i vit tröja! ;)

2012-03-15 @ 19:14:57
URL: http://www.sabinawr.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0