If we ever meet again

Hej på er.

Har precis kommit hem från en cykeltur till Rasmus, Carro och Theo i bodsvedjan. Nu så kikar Lars och pappa på hockey VM och jag ska göra det jag mer eller mindre alltid gör nu för tiden, kika på häst videor. Har stått som banpersonal idag på BRKs ponny tävling i hoppning och det är så otroligt många som är så duktiga. Man kan inte annat än bli imponerad.

Snart så ska pappa hämta mamma från stallet och då blir det ett besök hos grillen och käka lite middag och sen ska jag plugga matte nån timme så att jag klarar nationella provet. Minns ju knappt någonting från de tidigare veckorna. Med lite hjälp av matte E Lars så kommer det nog bli bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0