Inställt 26/5

Har nyligen kommit hem från stallet och försöker få tag i en box till tävlingen den 6/6 här i Boden. Ställde in den i Jokkmokk då jag kände att vi inte riktigt är redo efter dagens hoppning. Som tur är ska jag få lite proffs hjälp med henne några dagar här framöver innan tävlingen i Boden så det ska nog bli bra. Hon gick iallafall bättre på det här bettet än det andra jag använt tidigare men hur som helst så trivs jag mest med hacket.

Hur som helst så känner jag ändå att det bara går framåt i hoppningen och den övriga ridningen just nu så ska inte klaga.

Mamma och pappa kom ju hem idag från Cypern, bruna nå så förbannat och med fina presenter. Fick två par riktigt fina högklackade sommar skor som jag ska lägga ut bilder på snart. Ska försöka hinna med det imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0