Planering är A och O

Hej på er.

Har ett riktigt långt hål nu så ska göra lite skolarbeten när jag ändå har tid.
Efter skolan ska jag till sjukgymnasten för lite akupunktur innan det blir hoppning för Robert. Även fast det har gått lite sisådär sista tiden så är jag otroligt taggad för tävling. Har ändrat om lite så den 6/6 blir det att hoppa 0.90 och 1m här i Boden och den 17/6 blir det att hoppa 0.95 och 1.05 på Norrskenets kör och ridsällskap. Nu får vi hålla tummarna så att allt faller på plats innan men det tror jag nog.

Idag ska jag testa hoppa på parerstångsbettet för första gången och förhoppningsvis fungerar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0