New in! Sky höga klackar

Hej på er.

Har köpt ett par nya skor igår och jag hade verkligen tur. Dom har tidigare kostat 399 kr men nu var dom på super rea eftersom att de var deras sista par och dom var i MIN storlek! Nu kostade dom endast 99 kr. Dom är dock sky höga och har en uppåt tå vilket gör att jag kommer behöva en hel del sko träning. Sitter faktiskt i dom nu och ska gå runt lite med dom innan jag ska till hockey matchen.
 
Idag var det sista dagen på praktiken och jag har haft så otroligt trevligt. Tänker lägga upp lite bilder senare ikväll på stället. Idag fick jag först prova en soldusch och sen fick jag testa en typ av massage bädd som endast finns i Göteborg, Stockholm och så klart Östersund. Den heter Nuga Best och var otroligt skön!
 
Nu ska jag sminka mig och byta om. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0