Vardags lyx i Östersund

Hej på er.
Har haft ganska lite för mig idag eftersom att Lars fick jobb sista minuten. Bestämde mig då att åka till 34ans spa och hälsa så och så bokade jag in en fisk pedikyr och spa pedikyr till imorgon så då blir det att unna sig lite finare fötter. Tur det eftersom att jag och Lars ska på östersunds bad på torsdag. Vi körde förbi det idag och jag kände mig som 10 igen. Det är så sjukt stort och ser så sjukt roligt ut! Ska ta och plugga lite till nu och sen ska jag laga mat. Blir pasta och lax.
Förresten, vet inte om jag ska köpa ett par svarta linser till halloween i år. Jag ska vara en fallen ängel hade jag tänkt. I Boden kostar ett par linser ca 290 - 375 kr men här kostar ett par 198 kr, om jag vill ha lite roligare som dom som lyser i mörkret kostar dom 229 så det är ju ändå inte ens nära kostnadsmässigt. Kommer nog åka hit nästa halloween och köpa hela outfiten här eftersom att det är så sjukt mycket billigare och dom har otroligt mycket saker. Jag vet inte, vad tycker ni? Linser eller inte?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0