Yesterdays new in!

Ja ni. Det här med dagens outfit börjar ju lite skakigt eftersom att jag är ensam i lägenheten fram till klockan 24:00 ikväll. Alltså har jag ingen som kan ta kortet, men jag har löst det på ett bra sätt ändå. La kläderna på golvet, tog ett kort och så får ni väl tänka er hur dom ser ut på.
 
Det jag har haft på mig är
 
New in! Tröja från BIKBOK 249 :-
             Svarta jeans SEE ME 199 :-
             Svarta heels, märke VOX shoes (en present jag fått).
 
Idag har jag varit på 34ans spa från 09:30 till 15:00. Det är så otroligt trevligt att vara där då dom är sjukt snälla. Imorgon ska jag få en massage av Maribel klockan 10:00. Ska åka dit lite tidigare eftersom att jag ska få jobba en kortare dag så att jag och Lars hinner unna oss en mysig dag på stan. Nu ska jag ta och värma mig lite mat och jag tror att det blir fläskfilé med en god sås och pommes.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0