Körkorts repetition

Idag så har jag varit och hälsat på min fina morfar ett tag innan jag och mamma for till Rasmus och Carolina för att hälsa på. Efter det tog vi med oss min brorson Theo till stallet och kollade då min tränare red Gavina vilket gick riktigt bra. Nu har jag de senaste tre timmarna suttit och tränat på körkorts repetitionen och har verkligen varit på gränsen till att bli galen eftersom att jag hela tiden får ett fel för mycket. Känns nästan som om någon driver med mig men äntligen, efter 11 försök på två dagar så klarade jag repetitionen så nu mina vänner ska jag gå ner, duscha, välja kläder till imorgon och ta mig en sovmorgon imorgon. Börjar ju som sagt klockan 10.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0