Roligare plugg kan det inte finnas

Har precis kommit hem från en föreläsning på hästcentret här i Boden. Måste säga att det kommer ju bli så himla fint där när det är klart. Det var iallafall en föreläsning om leder som jag tyckte var riktigt trevlig. Hörde ett rykte om att dom hade beräknat att det skulle komma ca 30 stycken personer till föreläsningen men det blev tydligen 110 stycken vilket slutade med att dom fick byta föreläsningssal 3 gånger.
 
Nu så ska jag testa repetitionen en gång till och se om det går lika bra som det gjorde sista försöket igår. Om inte så blir det väl att sitta uppe halva natten och nöta. Är ledig imorgon från skolan så ska jobba på Norrigården men som tur är så börjar jag klockan 11. Känns skönt att få tjäna lite extra pengar med tanke på att studiebidraget inte är så mycket att hurra för om man i framtiden ska betala resor till Östersund, bensin till bilen och ändå kunna unna sig lite vardags lyx.
Nej, nu ska jag se om jag blivit nå smartare.
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0