Lycka är en riktning, det är inte en plats ~ Sydney J. Harris

Jag lyckades. Jag anordnade en hel bal alldelens själv och jag skulle inte kunna vara lyckligare.
 
Nervositeten när jag närmade mig kvarnängen tillsammans med Simon går inte att beskriva. Mina händer darrade och jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, gråta av glädje. Solen sken, det var fullt av folk och när vi rullade in i den röda BMW Z3 som vi fått låna av Göran och Helena Stjärnholm brast jag ut i skratt. Jag var lite i chock. Jag klarade det! 
 
När vi rullade fram till pappa, som var iklädd kostym, öppnade han dörren på min sida och hjälpe mig ut. Jag fick världens kram och sedan gick vi ner till vattnet där fotograf stod och väntade. När man gick genom folkmassan var det en sådan underbar känsla hur alla bara flyttade på sig för att släppa förbi oss. Det var total lycka.
 
Sekunder senare kommer Kuriren, NSD och Boden Guiden för foto och intervju. 
 
17.00 åkte vi mot Western Farm. Att få höra jubel och applåder när man stiger upp på scenen för sitt tal, helt magiskt. Middagen var perfekt, maten helt underbar, sången av Julia Wester tror jag gjorde många häpna, personalen var så fantastiska och jag har aldrig fått så många kramar, pussar och värmande ord i mitt liv.
 
Det var verkligen en av de bästa dagarna i mitt liv.

 

Kommentarer
Postat av: Elvira - foto

Åh vad fina!

Sv: Tack! :)

2013-06-03 @ 15:49:29
URL: http://elviralind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0