Hej då Holland

Känns helt galet. För bara några veckor sen stod jag här med en skadad häst och trodde aldrig att jag skulle kunna få en bra säsong, trodde hela säsongen var över. Efter alla mina problem ställer jag alltid in mig på det värsta. Nu helt plötsligt har jag en frisk Gavina som håller på att sättas igång. En Egny som står på transporten nu från Holland. Som anländer i Sverige imorgon. Sen på Onsdag åker hon upp till Stockholm och på Torsdag anländer hon i Boden.
 
Har jag tur och allt går som jag vill och önskar kanske jag får en riktigt rolig och underbar sensommar säsong. Och med två hästar för första gången i mitt liv.
 
Sitter nu med kö plats 107 hos folksam och ska teckna försäkring på Egny. Helt galet kan man tycka men har gått från nr 172 till 107 på mindre än fem minuter. Är så nervös och så lycklig på samma gång, jag har köpt min första helt egna häst.
 
Kommer bombardera bloggen med bilder på henne när hon anländer. Mitt fina lilla 5 åriga skimmel sto.
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0