När man har "dom där" dagarna

Har precis hoppat lektion för Kicki och det gick ändå helt okej. Kände mig lite off idag. T.ex när man kommer mot ett hinder och inser att man kollar på läktaren?! Haha. Sen hade jag ett jäkla oflyt, skulle vara snabb och räta mig upp efter hinder, ryggproblem som jag har så small ju ryggen och jag fick svin ont. Fortsatte rida och sen när de var dags för bana så kom jag lite kort in i en kombination och fick länga Gavina för att ta sig över oxern, hon hoppade så stort att jag vrickade foten. Men hade fortfarande ett varv till på banan att rida. 
 
Ibland har man såna dagar helt enkelt. Men hästen skötte sig super bra och kände att jag ändå fick en bra runda på en 120 bana. 
Nu är de dags att hålla hopplektion. Hon ska få träna lite höjder, att våga rida. Så det blir 5 1/2 mot räcke och 8 meters mot oxer. Enkelt men roligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0