En helg i lugn och ro

Hej på er. 
Jag har precis kommit hem, slagit in några paket och nu ska jag snart åka på stallet och ha en riktig mys dag med hästen. Om jorden nu går under imorgon måste jag säga att dom sista dagarna har varit riktigt bra. Allt rullar på bra nu och jag har inte mycket att klaga på. Ingenting egentligen. 
 
I helgen var vi ut och firade Fanny som fyllde 18. Började med middag och förfest i Luleå och sen tog vi bussen hem och festade på Lotus. Hade riktigt trevligt men börjar känna nu efter tio helger i rad med festande att en vit helg framför tvn inte skulle var helt fel heller. En helg med gym, film och go middag.. Kanske får ta och bjuda över mina tjejer och ha en tjejkväll!? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0