It hurts, but in a good way

Kan inte påstå att jag tyckte det var skönt med akupunktur. Sist som jag fick det var när jag gick i sjuan, minns att det var otroligt härligt och avslappnande. Idag var jag så spänd så jag låg och sparkade med benen för att det gjorde så ont när han skulle sätta fast sju akupunktur nålan i min nacke och mina händer. Ärligt så har jag fortfarande ont i höger axel och är sjukt stel.

Sen blir man så uttråkad av att ligga helt stilla i 30 minuter i ett tyst rum utan en jäkla aning om hur fort tiden går. Ett tag räknade jag sekunder men när jag kom upp till fyra minuter lessnade jag.

Nu ska jag se lite tv, slappa, duscha och sen plugga innan jag sover.




Kommentarer
Postat av: Kajza

sv. Det är ju ponnydressyr. =)

2012-05-03 @ 21:56:57
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0