16:26

Har precis städat klart huset med pappa så att det ska vara super fint tills mamma kommer hem.
Till er som smsar mig och jag inte svarar så beror det endast på att det har hänt någonting familjerelaterat så just nu har jag inte speciellt stor ork att smsa och vara social. Vad det är angår endast min familj och mina närmsta så jag hoppas att ni har förståelse för det.
For från skolan klockan ett idag och tog en frizzy på stan med pappa, tre lager mjukglass och fyra lager strössel sitter aldrig fel en sån här dag. Ska ta det lite lugnt nu och sen till sjukgymnasten och kolla knät som förövrigt endast blir sämre för varje minut som går. Sen ska jag till min underbara kusin Julia och trycka hennes hemmagjorda kladdkaka, kommer bli myyycket gym resten av veckan!

Till alla mina underbara vänner och min fina familj vill jag bara säga att jag älskar er otroligt mycket och ni förstår inte hur mycket ni betyder för mig. Ta hand om varandra !


                                         


Kommentarer
Postat av: Anonym

& vi älskar dig med, starkaste människan på jorden! <3

2011-08-30 @ 21:23:23
URL: http://elinaaandersson.blogg.se/
Postat av: Sabina

Hoppas du mår bra, älskar dig! ♥

2011-08-31 @ 18:11:20
URL: http://www.sabinawr.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0