Down period..

Under dom senaste dagarna har jag varit riktigt känslomässigt i obalans. Vet inte varför men jag höll på att bryta ihop på gymmet igår och sover riktigt dåligt. Ligger mest och vrider och vänder på mig hela nätterna med en klump i magen. Är inte riktigt en bra start på skolan känner jag. Vill bara sitta inne och inte göra någonting alls men samtidigt känns det dåligt att inte göra någonting heller.
Har iallafall varit och kollat på lite handboll nu eftersom att min bror spelar och pappa är tränare. Dom vann stort över Kiruna. Känner mig lite seg efter en hel dag med jobb men ska ändå försöka pallra mig ut ikväll och umgås med Joakim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0