Ny mobil resulterar i fler bilder



Outfiten jag hade till älsklingens hockey match idag. Svarta leggings HM, vit tröja med spets från Magi (Syns ej), jacka från Örjans dam (dom har tyvärr lagt ner) samt fake converse, vita från turkiet som jag fått i present..

For med min kusin Julia på Lars match och dom vann med 3-2 vilket kändes helt fantastiskt. Var så spänd på slutet att jag också tjöt till när domaren gjorde ett dåligt beslut. Efter matchen så ser jag hur Lars kikar upp på läktaren efter mig och när han ser mig ger han mig ett ur gulligt leende med högra mungipan. Tror tandskyddet var lite ivägen men jag fick iallafall fjärilar i magen. Nu ska jag designa en hemsida till webb-designen eftersom att det var en hemläxa vi fick. Att ideérna flödar kan jag ju inte direkt påstå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0