tomorrow, I will do good

Hej på er. Måste bara skryta lite över hur bra min häst var idag. Haha, nej men seriöst nu. Vi har inte gjort galopp ombyten på minst 1,5 år pga olika skäl men idag, 1,5 år senare så testade vi och damn it, det gick!! Överlycklig blev jag. Inte nog att hon minns men att jag gör det, gah! Bowlade med sara idag och förutom en urusel start med 8 missar på rad så lyckades jag faktiskt med en hel del strajkar och spärrar. Vi hade riktigt roligt. Kan dock inte förstå tjejerna som valde att bowla i korta, lösa kjolar med tunna, genomskinliga strumpbyxor? Nu väntar sängen och en dag i Pagla imorgon bitti innan det blir middag på Arctic Thai och fest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0