Tripp-trapp-trull

Hej på er. Var dålig på att uppdatera igår eftersom att vårt internet försvann (igen).
Idag så har jag tagit det lugnt till 14 sen for jag och Lars till stallet och tog hand om Gavina. Red ner till klubben med Åse och när vi kommit en bit på vägen så möter vi en skoter som var snäll och stannade men Gavina var inte riktigt med i matchen så i sista sekund gör hon en 180 sväng och far rakt in i den andra hästen vilket gör att jag klämmer benet mellan Gavina och den 600 kg väggen. Hade tur att det gick så bra ändå och att hon stannade hyfsat fort. Den andra hästen förstod nog aldrig vad som hände för han stod helt stilla och väntade på oss. När vi sedan kom ner till klubben så red jag ett riktigt bra dressyr pass och laddade för helgens lång kurs, kommer nog bli riktigt kul!

Nu är jag i Luleå eftersom att mamma har blivit magsjuk vilket jag gärna håller mig borta från, ska precis äta lite pasta med bacon och bara ta det lugnt. En avslappnad söndag helt enkelt :)

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: ja, absolut! Åh tack så hemskt mycket.



Skadade du dig mycket när du klämde dig? :( Bra att du smet från sjukan... jag vill inte heller bli sjuk. Skulle också flytt ;)

2012-02-19 @ 20:53:11
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0