All I want to say is that they don't really care about us

Min dag har verkligen varit upp och ner, ut och in och allt den kan vara. Tänkte klaga av mig lite här nu då Lars är borta på träning så har ingen att klaga hos.

Började med att jag missade min buss till Luleå så jag var tvungen att vänta 20 min vilket innebar att jag inte kunde få hämtning av Lars utan fick åka in till stan med bussen och byta. Någon kvinna ska hoppa på bussen vid tredje hållplatsen men har glömt pengarna och buss chaffisen kunde inte bjuda henne på en resa till sävast vilket innebar att hon tvingade bussen att vänta tills hennes man kom med pengar, 7 minuter. Bussen gick inte heller till busshållplatsen som jag trodde utan fick gå en bra bit då jag upptäckte det sent. Sen så missade jag bussen i stan med sekunder så fick vänta ytterligare 20 minuter till nästa buss. Sen väl på bussen så visade det sig att dom inte tog kontant längre så fick betala 20 kr för en jävla buss resa i onödan för han hade inte växel och jag hade ju inte mitt kontokort. Sen sitter någon kille bakom mig med headset och spelar as hög rock, som om jag vill lyssna på det? Helt onödiga saker att klaga på men ibland blir jag bara för less.

Nu iallafall har jag sytt ihop Lars jeans och gjort mat så ska käka lite nu innan han kommer hem :)

http://www.sporthorse-data.com/d?i=10762526

Kolla vad jag har fixat btw (häst människor).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0