Frågor..

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
- Det är klart att jag gjorde. Tex startade jag en blogg?!

Höll du några av dina nyårslöften?
- Jag hade inga nyårslöften då jag inte känner att jag har någonting speciellt att sluta/börja med. Har inte nyårslöften nu heller.

Fick någon du känner barn?
- Ja! Min älskade bror och hans tjej fick en son 4 januari som heter Theo.

Dog någon som stod dig nära?
- Ja, min moster Agneta gick bort i cancer för ca 4 månader sen.

Vilka länder besökte du?
- Italien, England och Spanien.

Vilket var ditt största misstag?
- Att jag tog saker och ting för givet. Det är svårt att inse att någon man älskar kommer försvinna om man säger så. Jag önskar att jag skulle hålla mer koll på presenterna jag fick av Agneta och att jag spenderade mer tid med henne när jag hade chansen.

Har du varit sjuk eller skadat dig
- Sjuk har jag ju självklart varit, alltså en och annan förskylning och magsjuka. Utöver det har jag fått en förslitning på ligamenten i mitt högra knä under Rom resan i maj och jag har fått konstaterat att jag har wiplash.


Vad spenderade du mest pengar på?
- Att äta ute med mina fina tjejer och kläder.


Vad gjorde dig riktigt glad?
- Mina underbara vänner och alla nya människor jag har mött. Eller ja, kanske inte alla ;) Sen så har min familj såklart gjort mig riktigt glad, men det är ju ingen nyhet för mig.

Mådde du bättre eller sämre under 2011 än vad du gjort tidigare år?
- Det har väl varit både och. Började ur uselt och slutade helt fantastiskt.


Finns det någonting du önskat att du lagt mer tid på?
- Ja. Ridningen och pluggandet konstigt nog.


Hur var din julafton?
- Den var också lite upp och ner. Man saknade ju Agneta men samtidigt så fick jag spendera min jul med resterande av min fina släkt från mammas sida.

Blev du kär?
- Ohja! ;)

Hatar du någon som du inte hatade förut?
- Haha, no comments.

Vem har du spenderat mest tid med?
- Min bff Elina Andersson, familjen, hästen och kärleken.


Vilken var din största musikaliska upptäckt?
- Bättre sent än aldrig men Volbeat.


Önskade du dig något som du fick?
- Ja. Mycket faktiskt.

Önskade du dig något som du inte fick?
- Ja. Att ha kvar Agneta och att min allergi för hundar och citrus skulle bara "poff" försvinna!

Har du förändrats under året?
- Jodå, men inte så att jag tycker att det är negativt.

Vad gjorde du på din födelsedag?
- Jag firade med släkten och hade fest nån dag senare.


Vad fick dig att må bra?
- Vänner, husdjur och familj, samt kärleken.


Vilken kändis var du mest sugen på?
- Danny ;)


Vilken var din bästa månad?
- Osäkert. Har haft flera otroligt bra månader ;)

Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
- Det finns det väl alltid. Om inte enligt dig själv så finns det alltid andra som tycker det.

Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
- Kommer studera mer. Tragiskt!!

Din största kärlek 2011?
- Mr Lars Örnberg.




Har ni några frågor så ställ på... ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0