Happy B-day

Idag fyller min kärlek 23. Vem vill inte fylla år fredag den 13?
Han har fått ett presentkort från mig och mina föräldrar på Örjans i Boden vilket innebär att han måste ta med mig när han handlar. Kanske får honom till att köpa en mysig stickad ;)



Vi har inte kunnat sluta skratta åt den där reklamen då tjejen ger sin kille en ny telefon och hon får en tavla som han har gjort själv, där av så fick Lars en riktig hemmagjord tavla med ett presentkort under bilden.

Ska ta en tidig kväll nu så att jag orkar upp ganska tidigt imorgon då hans föräldrar kommer och hälsar på så jag måste hinna städa eftersom att Lars inte kan då han har prov imorgon, på en lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0