Efterlängtade piercing

Idag skedde det, den efterlängtade piercingen i tungan. Måste ärligt säga att det inte gjorde så speciellt ont, typ som naveln. Nu efter så har jag inte ont alls, jag är bara lite svälld och jag kan prata helt utan problem. Måste ha haft tur eller någonting med tanke på att hon sa att det skulle göra väldigt ont efteråt. Riktigt nöjd iallafall! Längtar bara tills jag kan byta till en kortare stav för den här är alldelens för lång med tanke på hur lite svälld jag är.



Som sagt, lite svälld är jag iallafall.


Nu så inväntar jag Julia och så ska jag test sminka henne inför morgondagens bal. Kommer bli så kul :)


Kommentarer
Postat av: carolina

Tredje dagen är värst,... Men hoppas du slipper svälla så mkt! :) puss

2012-06-01 @ 22:09:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0