Bilderna



Idag har jag och Lars varit i Älvsbyn och kollat på skotertävlingar heeela långa dagen. Kan säga att jag var gode less i slutet. Efter det handlade vi lite till middagen ikväll som blev potatissallad och karré. Efter vi hade handlat så for vi på Norrigården och tvättade totalt tre bilar. Lars, pappas och Rasmus.

Just nu så är vi barnvakt åt Theo men han har somnat så resterande del av kvällen lär bestå av tv. Lördag, woow!

Imorgon har vi morgon jour och sen ska jag rida ett dressyrpass med bett vilket jag inte haft på länge nu, sen gym och till slut ska vi på den nya thai restaurangen Arctic Thai and Grill. Härligt!

Anmäl er nu till veckans blogg !! :) Kommentera bara "jag är med" och ni har chansen att bli länkad under en veckas tid i min blogg.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh vilka fina bilder! :D Var Theo snäll med er? :) Puss o kram

2012-04-02 @ 10:29:19
URL: http://carolinaberggren,devote.se
Postat av: Lovisa

Söt du är! :D

2012-04-06 @ 21:54:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0