Veckans blogg vinnare + min dag

Veckans blogg vinnare har ni HÄR. Hon kommer nu vara länkad på min blogg under en veckas tid. Grattis ! :)

Ni kan redan nu anmäla er till veckans blogg och ha chansen att bli länkad på min blogg under en veckas tid. Kommentera bara "jag är med" och ni är klara.

Lite om min dag nu. Var ju i Kåbdalis med skolan men blev att åka hem lite tidigare eftersom att det började regna. Riktigt synd att det började göra det.
När jag kom hem till Boden så for jag på stan och köpte några fina blommor till mitt påsk pynt. Jag gillar ju enkla saker som inte tar för mycket plats eller syns för mycket. Gillar stilrena saker! Fick idéen då jag såg en bild på liknande sak här på blogg.se.

När jag kom hem fixade jag och mamma pyntet och sen for jag på stallet och red ett dressyr pass för Kicki J. Har faktiskt gått riktigt bra. Nu ska jag duscha och välja kläder till imorgon innan jag går och lägger mig :)


Kommentarer
Postat av: KLARA

jag är med :D

KRAM

2012-03-28 @ 22:07:38
URL: http://klaradaun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0