Vinnaren är

Veckans vinnare kom nu en dag sent men det är iallafall en blogg som hålls väl uppdaterad. Hon har många trevliga bilder och det är en allmänt trevligt stylad blogg. Hon skriver om hur hennes liv är och allt som det innehåller. Intresserade? Ni har henne HÄR

Hon kommer nu vara länkad på min blogg under en veckas tid.


Startar en ny tävling redan nu så om ni vill ha chansen att bli länkad på min blogg under en veckas tid så ska ni kommentera "Jag är med" och ni är klar. Vinnaren utser jag nästa vecka! :)


Kommentarer
Postat av: alice ♥

ÅH TACK SÅ JÄTTE MYCKET! :D ÅH VAD GLAD JAG BLIR ! :D

2012-03-13 @ 18:13:02
URL: http://vida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0