I do not care where you are, I know you will be by my side, forever

Hejhej!

Har alldelens nyss kommit hem från stallet och Kicki lektion. Har gått riktigt bra idag också, har ett riktigt bra flow just nu känns det som. Håller tummarna bara på att det förblir så också!

Ska käka lite popcorn nu och kolla runt lite på datorn innan jag duschar och går till sängs. Var så sjuuukt trött i morse så det finns inte. Julia och hennes pv Linus kom förbi igår och kikade på lite tv och fikade med mig efter att jag hade gymmat så fastnade vid "sjätte sinnet" Riktigt bra film faktiskt. Den har tydligen fått 9.2 på nån undersökning. När det var ca 15 minuter kvar så var jag så förbannat trött, det vart paus och jag insåg att jag inte ville vara vaken nå mer. Alltså, såg två timmar film och struntade i slutet. Kommer ju bli tvungen att se den igen bara därför.

Iallafall så ska jag ta en tidigare kväll nu så jag orkar upp imorgon. Ska försöka få tag på Robert så att jag kan hoppa, om inte det blir så får Gavina vila imorgon och så far jag till Luleå. Kanske måste säga det till Lars också? Ajja, läser du det här Lars så vet du att jag kommer till Luleå imorgon kring 20:00-21:00.



Sen så vill jag sända en tanke till Henrik Ulander, hans familj samt anhöriga. Jag kände inte Henrik men beklagar djupt sorgen. Många tanke kramar till er och ta väl hand om er <3

Jag vet att när min moster Agneta gick bort så fanns det en tanke som underlättade det hela för mig. Det var att jag aldrig skulle säga att Agneta VAR, utan att Agneta ÄR. Oavsett om hon finns här hos oss eller inte så är hon alltid den samma i våra minnen. Hon lever vidare där och därav kommer jag aldrig säga att hon VAR någonting. Agneta ÄR en underbar person!!


Kommentarer
Postat av: Sabinaaa

Fina ord du skrivit, jag tänker precis så om Henrik, han var ingenting utan han ÄR den glada, positiva, fina människan jag träffade för massa år sedan, och det kommer han alltid vara det i mitt hjärta. Fint skrivet! <3

2012-05-29 @ 22:51:01
URL: http://www.sabinawr.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0