Alla vet utom du, dags att inse?

Har haft en toppen helg, har inte hunnit med så mycket bloggande dock.
I Fredags så hade vi en tjejkväll/födelsedags firande hos mig. Vi hade bakat en tårta till Fanny som fyller 17 nu i helgen och vi åt pizza med nått glas vitt åt några av oss. Hennes reaktion var oslagbar. Jag gick och mötte henne och Johanna eftersom att dom inte visste vägen till mig, när vi väl kom in i hallen så försökte tjejerna att tända ett tomtebloss på tårtan och när dom äntligen klarade av det så fick jag i princip dra Fanny till köksbordet för hon verkade vara lite i chock när jag ropade åt henne att skynda sig. Efter att hon fått se tårtan fick hon ett presentkort på H&M av oss tjejer, vi hade gått ihop och gav henne 350 :- att shoppa upp. När vi ätit socker bomben till tårta såg vi på Idol finalen tillsammans och skrattade.

I Lördags så hade jag en mys dag med älsklingen och bara tog det lugnt, han har ju råkat få en knä tackling i fredags så det blev ingen hockey träning för honom men jag klagar inte. På kvällen så bjöd jag Lars på middag ute på Ming Palace och sen blev vi barnvakter åt Theo som är så otroligt charmig. Två gånger vaknade han och letade efter nappen som han hade tappat och såfort som jag tog upp den åt honom och stoppade den i hans mun så tippade han baklänges, sovandes igen.

I Söndags så jobbade jag under julmarknaden med Julia och Linn vilket förövrigt gick riktigt bra! Ka-Ching..
Efter det så for jag på hockey med Lars och kollade på hans match som dom förlorade med 4-0 och tillsist blev det att åka och äta ett underbart julbord på Norrigården, hans första för i år.


I Måndags, igår med andra ord så for jag och Lars på storheden och köpte dom sista julklapparna, tror jag! Kan hända att jag kommer på någonting mer. Gick omkring 900 :- på en dag, känns bra! Sen blev det att köpa hem lite mat och fylla kylskåpet samt köpa lite julpynt till lägenheten. Man kan ju inte fira mini jul där om det inte finns något julpynt?

Idag så blir det att fara på stallet med mamma efter skolan och göra allt som behövs och sen fara ner på BRK med Gavina och rida lektion för Kicki J. Förhoppningsvis går det ju bra idag igen. Sen tror jag inte att jag har så mycket mer planerat. Ska nog slå in dom sista presenterna som ligger uppe i gästrummet eller så drar jag på gymmet efter stallet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0