It's a game for the mind

Kom till lägenheten i Lule för ca två timmar sen. Har hunnit dammsuga, skura, diska och sortera i lådorna så nu blir det att bara ta det lugnt och göra sig lite mat.

Det var ju tänkt att Julia skulle komma hit ikväll men det gick inte eftersom att hon fick besök av sin mormor och morfar som skulle dela ut årets sista julklappar till dom så hon kommer imorgon bitti istället och då blir det att shoppa. Ska nog kolla om jag hittar mig ett par pumps till nyår. Är dock lite osäker på vilka affärer som har öppet egentligen men det borde ju vara en del iallafall eftersom att det redan är några som har öppnat idag och det kommer öppna några imorgon i Boden. Jag menar, öppnar dom i Boden måste dom ju öppna i Luleå också?

Hoppas ni har haft en trevlig jul för det har då jag. Är nog en av dom bästa jag haft presentvis.

Har allt som allt fått:

Skor, ljusstake, mat skålar, bestick, kofta, ridbyxor, grimmskaft, tv, presentkort på scorett och ginatricot, pengar, bricka, spel, pannband till Gavina, tjocksockar, godis, mobil hållare, hårfön, plattång, curl, fotoram och sulor till högklackat. Kan hända att jag har glömt någonting.

Jag har gett bort till familjen:

Två vägg vin öppnare, ljusstake, kuddöverdrag, kalle anka, skjorta, drink set, vin hållare, halsband med extra smycke och brandvarnare.






Nya skorna av Lars!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0