You´re just to good to be true



Grå converse scorett 699 :-
 


Rosa spettslinne h&m 129 :-



Linne i två längder Ginatricot 199 :-



Silvrigt linne Monki 150 :-



Svart linne med guld text av paljetter "GO ON" 149 :-



Tröja h&m 150 :- (rea)

Idag har jag varit och shoppat med Lovisa och Lars och spenderat lite extra. Efter vi hade handlat klart allt tog vi ett snabbt fika och nu är Lars på träningen så jag ska göra mig lite mat och sen ska jag nog se till att vi kan hyra nån film till ikväll.

Imorgon blir det att jobba på Norrigården under Ludvigs minnesstund mellan 14:30 - ca 17:30 och sen åka och ta hand om Gavina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0