Kötta livet

Steg upp klockan ett idag och for mot bodsvedjan för ett litet besök hos en kompis. Hade sleepover med Elina inatt hos mig efter en hel kväll med sävast boysen på alder, vi badade och kopplade lös en av bryggorna och jag tror det tog kanske 30 min innan vi hade tagit oss över till andra sidan där vi möttes av otroligt mycket mygg så jag och Elina valde att simma tillbaka till den andra sidan och invänta killarna. Efter det cyklade vi till Rönnbäcks för en 90 g cheeseburgare, ruggit gott fast jag gav bort halva till Sam som aldrig har med sig egna pengar till en burgare. Dock ett bra byte då jag fick ta lite av hans läsk. Vi for då hem och såg "bring it on" till klockan tre inatt.
Ikväll ska vi nog fara till Luleå och käka middag, jag mamma och pappa eftersom att mina päron är hyfsat less på Boden just nu och vill bara iväg ett tag.

Blir väl att blogga mer ikväll samt lägga ut en bild på lilla Sam som jag tog igår när han "söp skallen av sig" men vatten i en vodka flaska! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0