Lyx på hög nivå!

Dagen har varit underbar verkligen. Började med att arbeta på Bodens ridklubb eftersom att det är tävling i hoppning för de små ponnyerna. Efter det blev jag hämtad av mina föräldrar och så for vi på stan och åt lunch. Jag njöt av en kyckling soppa på Ming palace samt nybakat ljust bröd. Vi shoppade lite inredning också, jag köpte tre stycken galgar till Filip då jag vet att han vill ha dom men när han kollade sist var dom slut. Nu har jag precis kommit till min kusin efter att ha varit på Bränna stand och ätit middag med familjen. Jag åt en oxfilé med potatis och rotsaksgratäng samt en dessert som bestod av en hallon och vanilj pannacotta med goda frukter. Inte illa kan jag säga!
Nu ska jag och Julia bege oss ut och njuta av denna härliga sommarkväll. I morgon blir det att stiga upp tidigt och fara till Bodens ridklubb och arbeta mellan 09:00 och 16:00, hade hellre legat med mina underbara vänner på Alder och njutit av solen samt blivit lite brun men det sket sig ju då jag glömde att kolla väderprognosen innan jag lovade att arbeta.
Ser en reklam också på tv nu om det nya programmet "The Hunks" och jag vet inte, är det bara jag eller som längtar efter att titta på det pågrund av dom snygga killarna? Själva programmet skiter jag i vad det handlar om, verkade inte så jätte intressant förra gången men ändå! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0