Pengar rullar (ut) som dom ska!

Började dagen med att åka på stan med Julia, jag hade inte tänkt köpa någonting annat än biljetten till PDOL men det sket sig rejält. Köpte ett par blå shorts som är höga i midjan(Seeme), dom kommer jag ha imorgon på PDOL, ett silvrigt halsband med en uggla (Kicks), en ring formad som ett löv som täcker två fingrar (Kicks), en svart eyeliner (Kicks), två ögonskuggor varav en beige och en grå (Lindex) som var på stor rea, halva rea priset. Två ansiktsmasker (Parelle) och såklart PDOL biljetten. Tror det var allt, hoppas på det iallafall. Sen for jag och Julia hem till henne och bastade samt körde på ansiktsmaskerna. Enligt henne ska jag ha somnat i bastun men jag har inget minne av att jag sovit, är man så trött verkligen? Sen gjorde vi en god lunch-middag med pyttipanna, rödbetor, sallad, ägg och halloumi.
Nu har jag precis slutat jobbet för dagen och ska bege mig hem, jag började klockan 18:00 idag och vi har haft full rulle eftersom att det har varit musikkväll med Rocket 88 som spelade.

Godnatt! :)

Imorgon PDOL men underbaraste gänget verkligen! Lääängtar otroligt mycket trots att man måste jobba Söndag, börjar klockan 13:00 :( ajja, pengar måste rulla in för att kunna rulla ut, eller hur ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0