Love all, trust a few, do wrong to none

Åt en härlig lunch med Lovisa på ÖP och sen gick vi vidare på stan och kollade lite. Köpte mig två ear cuffs samt nya underkläder. Efter det mötte jag upp Lars på stan och vi kikade på lite skor, hittade ett par som jag är helt förälskade i och kan inte riktigt bestämma mig om jag ska köpa dom eller inte. Har redan handlat så mycket och pengarna ska ju räcka resten av månaden var det ju tänkt. Sen ska jag ha pengar till julklappar, dock ska jag ju jobba lite mer så jag får extra pengar. Har planerat med Lars och Elina att vi tre ska fara en sväng till underbara IKEA och handla julklappar, inte bara där dock utan affärerna runt om också. Får väl höra med familjen om dom har skrivit någon önskelista än ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0