Lángklänning, heels och champagne

Imorgon kör vi, mamma fyller ynka 50. En helt underbar dag är inplanerad, dock ingenting hon fátt vara med att planera sá ska inte avslöja för mycket men det kommer bli lángklänning, heels och champagne. Idag har vi solat och ätit gott och vi háller ju pá att lära oss att i Spanien ska man äta middag sent, igár át vi middag kring 22 och siktar pá samma tid ikväll sá nu ligger vi pá terassen och njuter av hur bra man kan ha det :)
Men tjejer, skulle inte ni ocksá bli glada om ni loggar in pá facebook och har ett meddelande där det stár


"En blick á jag smälter
 Ett leende jag faller
 En beröring jag svävar
 En kram jag är i paradiset"

Nog Längtar man hem lite iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0