Men shit vilken dag !

Idag har vi utmanat ödet... eller nágonting át det hállet. Vi hyrde en bil stor som várt garage mest troligt. En honda med plats för 7 personer. Vi har varit och kört efter dom mest slingriga vägarna ni kan tänka er, ibland trodde man nästan att man skulle ramla ner för stupet. Vi har besökt en vacker fyr uppe pá en bergstopp, kört till palma och varit pá ett akvarium. Jag har bett i 10 ár att vi ska fara pá ett akvarium men varje ár har jag fátt ett nej men den som väntar pá nágonting gott ;) det coolaste var nog dom 3 meter lánga hajarna. Är fortfarande helt lyrisk. Ikväll blir det att äta pá Pizza Hut, bra avslut !

03:00 gár bussen till flyget
06:20 lyfter vi
10:20 är man hemma i Luleà och blir hämtad av världens bästa kille som jag saknat sá sjukt mycket !!

Som tur är har mina "utslag"/svinkoppor typ försvunnit sá är pá bra humör igen nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0