Nyss hemkommen

Kom precis hem. Lämnade Boden igår direkt efter skolan och hade en otroligt trevlig dag med middag ute, fotboll och fredags mys. Påvägen hem så stannade jag i Luleå och fick sitta i en timma och vänta på mina föräldrar som kollade på Jägarna 2. Kände mig som ett riktigt mobb offer när jag köpte mig en sundae med jordgubb och en mellan cola på max och satt helt ensam. Blev ju inte bättre när några killar kom och satte sig vid mitt bord och försökte prata engelska med mig, dom frågade mig vart man kunde hitta ett disco. Jag sa att jag inte kommer från Luleå och inte har någon aning.
"Vart kommer du från?"
"Jag kommer från Boden"
"Hur många km är det dit?"
"Det är typ 3 mil, lite mer"
"Vilket håll?"
-Jag pekar åt vilket håll.
"Tack" Säker killarna i kör, reser sig upp och går åt det håll jag pekade åt.. Kunde inte låta bli att skratta lite.
Ska nog lägga mig och sova snart för imorgon blir det att se a-laget spela match klockan fyra med http://elinaaandersson.blogg.se/. Har ju lovat Lars att hejja så då måste jag ju göra det också ;)
Får ju inte glömma att jag åt middag med mina kära föräldrar på Pasta Backen, det var anledningen till att jag satt och väntade på dom :)


Kommentarer
Postat av: Runaralida

Very interesting site --- quite informative

2011-10-18 @ 11:26:28
URL: http://runaralida.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0