Räknar dagarna

Har nog inte sovit så lite som jag gjort den här helgen någonsin. Fre-Mån har jag sovit 13h, jag brukar normalt sova 9-10h per natt när det är helg.
Igår så var jag på fotboll med Julia, Rebecka, Jennifer och Lars. Vi hade det trevligt men tyvärr torskade BBK matchen. Efter det så skjutsade jag och Lars hem Rebecka och sen for vi till Luleå och såg Jägarna 2, riktigt bra faktiskt men imorse när jag vaknade kom jag på att man fick aldrig veta hur det gick för vissa personer i filmen, ska inte säga för mycket nu om det är någon här som inte hunnit kolla på den.
Nu räknar man verkligen ner dagarna måste jag säga. På Fredag lyfter vi mot Mallis en vecka, kan behövas eftersom att dagen efter vi kommer hem är det begravning.
Planerna för dagen är att nu ska jag snart tillbaka till skolan för att ha dagens sista lektion som är webb-design och efter det blir det att fara till StepIn för ett möte med sjukgymnasten. Ska nog försöka gymma lite rehab efter det hade jag tänkt. Sen ska jag också kika på en till present till mamma, bara någonting litet eftersom att min bror och hans flickvän samt min pappa också ska vara med på det vi redan har köpt. Lägger upp bilder efter semestern på det hon ska få samt lite härliga semester bilder. Vet inte riktigt vad jag ska köpa dock till henne...

Några förslag?
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0