Vätskebrist?

Idag hade vi toppen väder mellan 10:30-12:30 sen har det varit mulet och spöregn men resten av veckan ska tydligen vara helt fantastisk. Har köpt mig min kepa idag ocksá samt Elinas present. När vi skulle fika sá började jag känna hur jag ville spy sá jag gick till toan utan att meddela min familj vilket slutade med att jag lág pá golvet i halvt fosterställning ett antal minuter, orkade inte öppna ögonen eller ställa mig upp. Tillslut kännde jag att jag máste ju resa mig upp, kan ju inte bara ligga här. Ställer mig upp och kollar i spegeln och fár en mindre chock dá jag ser ett lik. Gár ut och möter pappa vid kassan sá han fixar mig vatten, vid det laget var jag helt skakig och yr samt illamáende.
Efter ett tag pallrar jag mig upp och efter drygt en timme már jag betydligt bättre, vi for hem eftersom att vädret ändá inte var nágonting att hurra om sá jag sov mellan 16-21. Vätskebrist minst sagt! Nu már jag bra, lite trött men inte ná allvarligt och har precis ätit en underbar middag och ska nog ta en tidig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0