Vi har datasalar i Boden också!

Har varit på Norrigården med Elina och ätit lunch idag. Otroligt gott var det och nu är man riktigt mätt och har fått tillbaka lite energi så man kan fortsätta med skolan. Tycker faktiskt att dagarna går fortare i år än vad dom gjorde förra året. Klagar inte!
Har redan börjat göra en massa planer för helgen och det verkar som om den här helgen kommer bli riktigt perfekt, om allt går enligt planerna med andra ord.
Mår bättre än vad jag trodde att jag skulle göra idag efter all knäckning igår. Han blev förvånad över att det var så mycket att knäcka i en 17 årings rygg sa han. Det som gör ondast idag är min tinning eftersom att han gav mig massage där så idag är jag lite svullen vid höger tinning men det har jag gömt med en mössa och en Panodil efter maten borde fixa smärtan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0