Driver

Hade ju en tid där då jag var så sjukt taggad på att börja plugga till körkortet. Efter 140 sidor och två faser så måste jag medge att jag är hyfsat less. Varför måste det vara så förbannat komplicerat? Kan det inte vara lika enkelt som när min farmor tog det? Har tänkt börja på fas C i fem dagar nu men det har aldrig blivit av. Igår däremot så blev jag ganska så taggad igen eftersom att jag fick min bil. Det är en Saab 9-5 aero - 00 så nu gäller det att börja på fas C och F. Var nyss på körskolan och testade fas C för andra gången och fas F för första gången, gick hyfsat faktiskt.
 
Nu har jag en lektion kvar (slutar halv fem) och sen blir det stallet för en myskväll med hästen innan jag far hem och fortsätter plugga.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sara

U can do it! ;)

2012-08-31 @ 18:16:27
URL: http://slandfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0