Merry Christmas

Hej på er!
 
Hoppas att ni haft en riktigt bra jul, det hade iallafall jag. Det var en enkel jul med inte så mycket folk och jag måste erkänna att det var väldigt skönt. Det var bara pappa, mamma, Rasmus, Carolina, Theo och så klart jag som firade tillsammans. Har bara fått julklappar som jag velat ha.
 

♥ Nya täckbyxor till ridning

♥ Ny ridjacka

♥ Ny stall mössa

♥ Presentkort på Make up store

♥ En ring

♥ Nya ridskor

♥ Presentkort på Resia

♥ Pengar

♥ En ljusstake

♥ Ett halsband

 

Tror inte att jag har missat någonting men det är inte omöjligt.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt med Julia och hennes kille Linus. Blir nog att hyra hem någon film och snacka skit. Blir nog en hyfsat tidig kväll också för imorgon är det storheden som gäller med mamma och pappa för att kolla efter en mobil till en kompis som inte orkar åka och trängas på rean men som också vet att jag älskar att shoppa och mer än gärna åker och tittar på en mobil. Som ni kanske förstår så blir det ingen fest för mig ikväll eftersom att det inte blev någon lugn helg så kör jag på en lugn tisdag istället.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0