Sista rycket innan jul

Hej på er !
 
Var i Umeå i helgen och hälsade på min kusin Julia. Vi hade otroligt trevligt men det är ändå skönt att vara hemma igen. Upptäcker att ju äldre jag blir desto mer märker jag av min klaustrofobi. Alltså rädsla för trånga utrymmen. Tidigare har det bara handlat om hissar men nu har jag svårt för att gå på toan också. På vägen till Umeå satt jag och höll mig i 2 h så till slut hade jag så ont i min mage att jag inte kunde röra mig. Jag fick till och med öppna upp gylfen för att kunna sitta. På vägen hem så var det samma sak men efter ca 2,5 h så kom jag fram till att jag hade fortfarande 2 h kvar av resan och jag skulle aldrig klara det så länge så med en puls på 180 var jag helt enkel tvungen. Måste nog jobba med det där lite.
 
Var och gjorde naglarna igår hos Ellen Nyström och jag är otroligt nöjd så lär bli en stammis där framöver. Nu ska jag slänga mig i duschen och göra en ansiktsmask innan jag går och lägger mig. Hade tänkt försöka hinna rida imorgon men måste också hinna plugga till provet på torsdag. Det är som det sista jobbiga jag har innan julen vilket känns väldigt skönt för sen kan jag bara slappa och shoppa presenter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0