Nine2five

Godmorgon!

Just nu sitter jag på skolan och ska ha en lektion faktiskt innan jag åker tillbaka till barncompaniet där jag har praktiken. Jag som på sista tiden har stigit upp sisådär 30 minuter innan jag måste åka till skolan eller ja, 30 minuter innan jag ska vara där har nu fått ändra på mig lite. Vet ni hur jobbigt det är att stiga upp på morgon klockan sju och gå ner till källaren för att tvätta piercingen? Det är inte jobbigt för att jag måste utan för att det svider och gör ont. Man blir ju inte direkt pigg och glad då! Sen så sover jag ju med plåster på just nu för jag är lite nojjig att jag ska råka slita ut den eller någonting så att dra bort plåstret som sliter är ju inte heller så himla trevligt. Nej, färdig klagat.

Idag så ska jag ju jobba till halv tre sen ska jag till stallet och ta hand om min underbara dam. Har längtat så efter henne och vi får ju se hur det går att rida med tanke på att min mage är lite öm. Håll era tummar och tår på att det går bra!




Kom ihåg veckans blogg tävlingen som jag håller. Vinnaren utser jag på fredag ! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

säg gärna vad du tycker om mitt första videoinlägg!

http://amandapersson.blogg.se/2012/february/videoinlagg-wow.html#comment :D

2012-02-16 @ 15:38:59
URL: http://amandapersson.blogg.se/
Postat av: ♥Ida's♥

Sv: Ja de blir ju skitfint när de e klart! O tack snälla :)

2012-02-16 @ 19:31:41
URL: http://anywaybyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0