You did say that I was to young and I will not cry. Im not the old one!

Hej!! Dålig uppdatering jag vet och förlåt för det. skärper till mig tills imorgon och kommer fixa lite fler nya bilder också. Idag så var det en riktigt seg morgon. Steg upp klockan 06. Hövva! Har precis kommit hem efter ett toppen pass på klubben med Gavina, är riktigt nöjd! Känner mig lugnare nu inför helgens tre dagars kurs för Daniel. Ställ mig lite frågor nu på frågestunden! Får jag 10 frågor så berättar jag någonting som jag har hållt hemligt på min blogg och ganska mycket in real life to. Ledtråd; Ingen är perfekt och den här hemligheten har gjort mig starkare som individ. Ps! Lovar er en roligare blogg från och med imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0