Zzzzz

Jag verkar ha en viss sträcka mellan Boden och Luleå som jag alltid sover på. När jag åker till Boden från Luleå så brukar jag normalt somna innan sunderbyns sjukhus och vaknar alltid av ren rutin i sävast. Idag när jag skulle till Luleå efter stallet så skulle jag hoppa av vid en rondell innan man kommer till centrum och gå till Vänorts eftersom att det skulle ta mindre tid. Det sista jag minns är att jag åkte förbi isvägen sen vaknar jag i centrum. Attans!! Skyndade mig mot stan men missade bussen och nästa skulle komma på 50 minuter och gallerian stängde vilket gjorde att jag var tvungen att vänta ute. Valde då att ta en annan buss och gå i 20 minuter istället hem hit. Varför måste jag alltid somna? haha


Kommentarer
Postat av: Amanda Persson .[ foto/tävlingar ]

sv; tack :D

2012-02-20 @ 21:55:09
URL: http://amandapersson.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: men då måste du väl gipsa!? Ska du äta någon semla idag då? Jag blev precis påmind om att det är fettisdagen idag, haha ;P

2012-02-21 @ 14:06:12
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0